torsdag 23 februari 2012

Solen skiner...

...och jag med den.
Idag har solen värmt oss lite här i södra delen av landet och vi har nåtts av nyheten att vi fått en ny prinsessa i landet. Har faktiskt känts som den bästa dagen på länge.
När man mår som jag gör är det ibland svårt att ta vara på de små glädjestunderna i livet.
Som att barnen får mig att skratta, en vårblomma i rabatten eller trevliga samtal med en vän. Det är mycket jag har att vara tacksam över som jag ibland glömmer.
Ta vara på solskenet och njut mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra!!!
    Ja nu går det mot vår och då finns så mycket att vara glad åt.
    Jag blev också så glad för den lilla prinsessan.
    Kram från Tolmia

    SvaraRadera
  2. Så skönt att höra att du mår bra! Tycker själv att det är underbart att de tunga månaderna snart är över och att vi går mot våren. Att känna solen värma och se att snön börjar tina bort. :-)

    Kram!

    SvaraRadera

Berätta gärna att du varit här. Alla kan skriva,har du ingen egen blogg, tryck anonym om du vill lämna en rad ♥