fredag 30 mars 2012

Orkar, orkar inte....

Just nu har det inte blivit mycket bloggande. Det har liksom inte riktigt prioriterats in under dagarna. Jag har mått bättre och har bestämt mig för att bryta min sjukskrivning. Kanske är det rätt, kanske inte...
Hur ska jag veta? Det enda jag vet är att jag ändå inte kan koppla av här hemma. Jag blir bara stressad av att försöka hinna koppla av, städa, fixa och dona innan barnen kommer hem. Nu börjar jag jobba istället. Visserligen inte heltid, utan endast tre-fyra dagar i veckan. En lagom början tror jag.
Vi får helt enkelt se hur det går...
Jag fortsätter såklart att uppdatera er här.

1 kommentar:

  1. Jag är så glad att du har fått ett jobb! Hoppas allt kommer att gå bra. Måste kännas skönt att få en trygg inkomst. Bra att du börjar i lugn takt.

    Kram!

    SvaraRadera

Berätta gärna att du varit här. Alla kan skriva,har du ingen egen blogg, tryck anonym om du vill lämna en rad ♥