måndag 21 maj 2012

Lediga dagar????

Jobba, sova, äta dö...
Så känns livet just nu. Jag går upp, äter frukost, väcker barn, iväg till skola och dagis, snabbt till tåget, jobba, jobba, jobba, åka tåg, hämtas av min kära make, äta middag, diska, plocka undan, i säng med barnen, slut....


Igår var jag "ledig" från arbetet, istället hade jag tid hos Arbetsterapeuten, tid på Arbetsförmedlingen och utvecklingssamtal med Ronjas fröken. Suck!
Men vi hann med lite trädgårdstid, dvs tvätten blev upp-hängd och gräset blev klippt.
Idag ska jag till jobb igen, känns lite skönt nästan att bara vara på ett ställe.
Måste lära mig att hålla Lediga dagar just lediga.

Ha det gott i solen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Berätta gärna att du varit här. Alla kan skriva,har du ingen egen blogg, tryck anonym om du vill lämna en rad ♥