onsdag 2 maj 2012

Jag vann!!!


I Lördags övervann jag ett av mina största problem. Jag genomförde något jag satt mig för att göra. Trots att jag ofta sätter igång saker, projekt och idéer har jag som sagt problematiken att genomföra dem.
Men denna gången lyckades jag!

Ett par år har tanken legat och grott, men i år blev det verklighet. Jag sprang ett halvmaraton, dvs 21km.
Jag har tidigare berättat här att jag tränar för att må bra och få ett inre lugn. Denna utmaning var ett steg längre...eller ganska många steg längre.

Det var det absolut jobbigaste och tuffaste jag gjort. Det var verkligen en rejäl utmaning och jag hade ett par gånger under loppet tankar på att bryta. Men efter två och en halv timmes kämpande, flåsande och svettande kom jag i mål i Smygehamn. Ingen rekordtid, men jag känner mig som en vinnare, eftersom jag klarade det!!!!

1 kommentar:

  1. Roligt att du orkade genomföra det.
    Vilken känsla av att ha lyckats.
    Stort Grattis! från mig.

    SvaraRadera

Berätta gärna att du varit här. Alla kan skriva,har du ingen egen blogg, tryck anonym om du vill lämna en rad ♥