fredag 8 juni 2012

Ont, det gör ont...

Pang, så ligger man där. Jo, så sa väl Emil om jag inte minns fel. Om varggropen han grävde för att fånga en varulv. 
Själv har jag inte lyckats trilla i någon varggrop men väl rakt ner i asfalten med en tung moped över mig. Natten har tillbringats på akuten med stödkrage och röntgenåktur. Nu har jag gått igenom besiktningen med två stukade handleder, uppskrapade knogar, ett demolerat lillfinger och en fraktur på ett ben i foten. Suck!
Dessutom mörbultad i resten av kroppen, men vid gott mod.
Så nu blir det ofrivillig semester. Tillbringat dagen i sängen, stirrandes i taket. foten i högläge och händerna bandagerade. Tur att jag inte har så ont i pekfingrarna så jag inte kan plinka på datorn.

Och snart börjar jag klättra på väggarna.....

2 kommentarer:

  1. Oj!!! Krya på dig.

    Jag hoppas du kan samla kraft nog för att lägga lite av klättra-på-väggarna-energin till något trevligt! En mindfullnessövning, en bra film, en bra bok (kanske ljudbok passar bättre med de ömmande fingrarna...).

    SvaraRadera
  2. Nej Vilke tråkig början på sommren.
    Hoppas du hittar något intressant att göra trots situationen.

    SvaraRadera

Berätta gärna att du varit här. Alla kan skriva,har du ingen egen blogg, tryck anonym om du vill lämna en rad ♥